РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Грудень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

АРХИВ
Грудень 2025 (22)
Листопад 2025 (27)
Жовтень 2025 (35)
Вересень 2025 (32)
Серпень 2025 (21)
Липень 2025 (14)

28 січня представником Чернігівського РУ ГУ ДСНС України у Чернігівській області було проведено заняття  щодо дій у випадку  загрози виникнення надзвичайних ситуацій. З учнями закладу було проведено тренування під час повітряної тривоги, роз’яснено правила перебування в укритті, а також правила евакуації з будівлі закладу.

Підсумки тижня математики та інформатики у ЗОШ І ступеня №25

Сьогодні, 04.02.2025, у ЗОШ І ступеня №25 підбили підсумки Тижня математики та інформатики.
Нагородили переможців конкурсів, вікторин та олімпіади з математики, вручили грамоти, сертифікати Міжнародного конкурсу з інформатики «Бебрас -2024», а головне – заслужене визнання за свої знання та наполегливість.
Учасники та переможці математичних змагань показали, що математика – це не просто цифри, а цілий світ логіки, творчості та цікавих завдань. Сподіваємось, цей тематичний тиждень надихнув здобувачів освіти ще більше розвивати свої математичні здібності.

Відео

Чернігівська гімназія №13: Захоплива подорож у світ професій

Чернігівська гімназія №13: Захоплива подорож у світ професій

Учні 5-7-х класів стали учасниками захопливої подорожі у світ професій. Під час мандрівки хлопці та дівчата довідалися про існування стереотипів щодо суто "жіночих" та "чоловічих" професій, вчилися приміряти на себе різні ролі, проявляли лідерські якості.

Заходи ЧСШ №1: День годування птахів

3 лютого - День годування птахів. Учні  спеціальної школи №1 постійно опікуються взимку птахами, підгодовують їх, розвішують нові годівнички. На пізнавальному занятті дізналися багато цікавого про вподобання різних птахів нашої місцевості.

Гімназія №7: Тиждень історіїГімназія №7: Тиждень історіїГімназія №7: Тиждень історіїГімназія №7: Тиждень історії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні та вчителі Чернігівської гімназії №7 з ентузіазмом провели тиждень історії, бо "Історія – скарбниця наших діянь, свідок минулого, приклад і повчання для сьогодення, застереження для майбутнього".

Профорієнтаційний захід в гімназії № 7

Вибір професії є важливим кроком у доросле життя, від якого значною мірою залежить майбутнє людини. Саме тому 1 лютого 2025 р. до гімназії № 7 завітали представники КЗ «Чернігівське вище професійне училище», щоб розповісти учням про переваги професій, до яких готує навчальний заклад. Викладачі провели для учнів онлайн-екскурсію майстернями, надали корисну інформацію про училище. Ця зустріч допоможе зорієнтуватися учням 9-их класів з вибором професій.

Щорічно, в день народження першого загиблого випускника Чернігівського ліцею № 15 Олексія Коновалова, ми вшановуємо пам'ять всіх учнів та випускників нашого ліцею, які віддали своє життя за свободу та незалежність України. Олексій став символом героїзму та самопожертви для кожного з нас. Його відважний вчинок та жертовність не забуті. Ми згадуємо не лише його, а й усіх, хто пішов боронити нашу країну від агресії, віддаючи найдорожче — своє життя. Це день пам'яті, день глибокої вдячності та шани до тих, хто не повернувся додому. Ми будемо пам'ятати їх завжди, адже їхній подвиг живе в серцях кожного з нас.

Герої серед нас: Артем Ракітін на «Уроці звитяги» в Чернігівській гімназії №27

Герої серед нас: Артем Ракітін на «Уроці звитяги» в Чернігівській гімназії №27

 До учнів Чернігівської гімназії №27 завітав особливий гість – Артем Ракітін «Ракета», боєць Сил оборони України, спецпідрозділу ГУР «Артан», волонтер і чернігівський підприємець. Артем Ракітін відомий своєю участю у військових операціях, зокрема у звільненні острова Зміїний, а також активною благодійною діяльністю. Його історія – це приклад справжньої мужності, самопожертви та відданості своїй країні. Під час «Уроку звитяги» учні мали змогу поспілкуватися з Героєм, почути його розповіді про службу, виклики, які постають перед українськими воїнами, а також про важливість єдності та підтримки армії. Такі зустрічі не лише надихають, а й нагадують нам про тих, хто щодня боронить Україну. Дякуємо Артему Ракітіну за його подвиг, силу духу та приклад для нового покоління! Слава Україні!

Фінал змагань "Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги" з футзалу серед юнаків 9-11-х класів

31.01.2025 у Чернігівській гімназії №35 відбувся фінальний турнір змагань "Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги" з футзалу серед юнаків 9-11-х класів, у якому брали участь команди ліцеїв №1, №15 і №22. 

Турнір завершився з наступним результатом:

І місце - команда ліцею №22;

ІІ місце - команда ліцею №15;

ІІІ місце - команда ліцею №1.

 

Фінал змагань "Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги" з футзалу серед юнаків 9-11-х класівФінал змагань "Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги" з футзалу серед юнаків 9-11-х класів

Отже, місто Чернігів на обласному етапі змагань "Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги" з футзалу серед юнаків 9-11-х класів представить команда Чернігівського ліцею № 22 Чернігівської міської ради

 

«Комп’ютер сам по собі — це всього лише інструмент.

Він як велосипед для нашого розуму»

Стів Джобс

Чернігівська загальноосвітня школа І ступеня № 25: Квест та брейн-ринг з інформатики

Чернігівська загальноосвітня школа І ступеня № 25: Квест та брейн-ринг з інформатики

Сучасний світ неможливо уявити без інформаційних технологій, тому навчання інформатики в початковій школі є важливим кроком у формуванні цифрової компетентності дітей. Веб-квест «Країна інформатики» та брейн-ринг «Знавці інформатики», проведені під час Тижня математики та інформатики, допомогли  учням  в ігровій формі дізнатися, як інформатика впливає на їхнє життя, розвинути навички логічного мислення, роботи в команді, критичного аналізу; зрозуміти важливість цифрової грамотності та безпечного користування технологіями. Такий квест не тільки розважає, а й мотивує школярів вивчати інформатику, відкриваючи для них науковий світ сучасних технологій. Володіння базовими навичками роботи з комп’ютером, безпечне користування Інтернетом, алгоритмічне мислення та програмування – це те, що допомагає молодшим школярам адаптуватися до цифрової реальності.