РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (73)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)

Попри всі виклики, навчання має тривати

Педагоги Чернігівський ліцей №32 у листопаді долучилися до Місячника показових уроків. Попри всі виклики, навчання має тривати, а педагогічна майстерність - зростати.
Учимося, навчаємо, Перемагаємо!

Науково-методична рада Чернігівський ліцей №32 сприяє реалізації державної політики у галузі освіти

Перехід учнів з початкової в середню ланку школи - одна з найбільш складних педагогічних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. Наступність між початковою та основною ланками є пріоритетним напрямом нашої роботи.

Зустрічі учнів ліцею №32 під час освінніх канікулЗустрічі учнів ліцею №32 під час освінніх канікул

Жодні тривоги не повинні завадити друзям зустрітися під час канікул! Ліцеїсти 10-А завжди разом. 

Адаптацію здобувачів освіти 5 класів до навчання обговорили в ліцеї №32

Період адаптації здобувачів освіти 5 класів до навчання є одним із найважчих періодів шкільного життя.
Ефективний перебіг процесу адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі забезпечать:
- цілеспрямоване координування дій адміністрації школи, учителів-предметників, класного керівника,
- просвітницька робота практичного психолога з колективом.
Психологиня ліцею №32 знає, як полегшити цей період і адаптуватися до нових умов не лише здобувачам освіти, а й педагогам, які забезпечують освітню діяльність у НУШ 5.

Тиждень безпеки життя і цивільного захисту в ліцеї №32

У рамках тижня безпеки життя і цивільного захисту для учнів ліцею №32 було організоване заняття з навчань надання першої медичної допомоги.
Вдячні медичному працівнику ліцею Татьяна Дудко за цікаве практичне заняття.

Виставка літератури "Безпека людини у наших руках" в ліцеї №32

У бібліотеці ліцеї №32 була представлена тематична книжкова виставка літератури "Безпека людини у наших руках". Учні 10 класу ознайомилися, переглянули представлені навчальні посібники де розглянуто проблеми екологічної безпеки в умовах науково-технічного прогресу. Практикум з безпеки життєдіяльності в якому розміщені методичні рекомендації , нормативні документи, психологічні тести з безпеки життєдіяльності, а також з цивільного захисту, охорони праці. Були представлені періодичні видання "Безпека життєдіяльності" та "Надзвичайна ситуація".

Освітній процес у 5-х класах НУШ обговорили у ліцеї №32

Із 1 вересня 2022 року вчителі 5-х класів прийняли естафету впровадження реформи НУШ. Це означає, що на педагогів чекають суттєві зміни в освітньому процесі, опанування нових підходів до навчання та ще безліч інновацій.
Педагоги ліцею №32 і вдень, і ввечері, і на вихідних працюють задля надання якісних освітніх послуг нашим здобувачам освіти.
15.09 відбулася інформаційно-методична нарада із учителями, які забезпечують освітній процес у 5-х класах НУШ.
Дякуємо пані Наталіі Єременко, яка радо поділилася досвідом роботи у НУШ і надала практичні поради колегам.

Чернігівський ліцей №32: заняття "Обережно – вибухонебезпечні предмети!"

Поліція та рятувальники попереджають школярів про небезпеку вибухових пристроїв.

Правоохоронці провели для учнів 4 класу ( класний керівник Ткачова Н.Г.) профілактичну бесіду. Основне питання даної зустрічі було роз'яснення порядку дій при виявленні підозрілих і вибухонебезпечних предметів та заходи безпеки у випадку такої знахідки.

Засідання науково-методичноі ради ліцею №32

Педагогічний колектив ліцею №32 відповідально ставиться до викликів сучасності і до надання нашим здобувачам якісних освітніх послуг.
31.08.2022 відбулося перше у цьому навчальному році засідання науково-методичноі ради ліцею.
«Оцінка» і «оцінювання» поняття не тотожні. Формувальне оцінювання - це оцінювання поступу (прогресу) здобувачів освіти, що дає змогу вчителю адаптувати освітній процес, опираючись на дані відстеження розвитку дітей та набуття ними навчального досвіду й компетентностей.