РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися всі учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
-самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
-посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
-дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
-надання достовірної інформації про результати власної навчальної (творчої) діяльності, використані джерела інформації.
Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками передбачає:
-посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
-дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
-надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну діяльність;
-контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
-об’єктивне оцінювання результатів навчання.
У колегіумі були проведені ряд заходів із даного питання:
-ознайомлення з Положенням про академічну доброчесність учасників освітнього процесу закладу освіти;
-обговорили питання академічної доброчесності із здобувачами освіти: система та механізми забезпечення академічної доброчесності;
-класоводи 1– 4 класів ознайомили учнів із поняттям «академічна доброчесність»;
-класні керівники 7-9 класів, формували в учнів усвідомлення й прийняття цінностей академічної доброчесності;
-класні керівники 5-9 класів, провели актуалізацію академічної доброчесності в ціннісних ситуаціях;
-проведені практичні заняття для 9-класників «Як підготувати реферат: від теорії до практики або шукаємо, оформлюємо, пишемо»;
-на уроках української мови з учнями 5- 6 класів проведено словникову роботу з питань академічної доброчесності «Що таке плагіат?»;
-проведені години спілкування «Судовий процес над ГДЗ» у 8 класах;
-учителі та учні пройшли онлайн-курсу «Академічна доброчесність» на платформі EdEra;
-з педагогічними працівниками проведені бесіди «Академічна доброчесність у професійному розвитку та підвищенні кваліфікації учителя»;
-проведено інструктивно-методичну консультацію «Виховання академічної доброчесності в усіх учасників освітнього процесу – запорука якісної освіти»;
-психолого-педагогічні тренінги «Як працювати із учнями, щоб вони були доброчесними», «Як виховувати доброчесність у закладі освіти».
- Опубліковано: 29-11-2023, 10:28
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 309
|