РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Березень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

АРХИВ
Березень 2024 (105)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (86)
Грудень 2023 (150)
Листопад 2023 (140)
Жовтень 2023 (138)
Уроки медіаграмотності в колегіумі №11

Уроки медіаграмотності в колегіумі №11Уроки медіаграмотності в колегіумі №11Уроки медіаграмотності в колегіумі №11

Президент України Володимир Зеленський під час Всеукраїнського форуму «Україна 30. Культура, медіа, туризм» звернув увагу на необхідність проведення уроків медіаграмотності в закладах освіти для розвитку свідомого та критичного ставлення до інформації, що отримуємо з різних джерел.

Уміння правильно користуватися медіа стає у пригоді в освітньому процесі, адже використання медіаресурсів під час навчання допомагає наочно пояснити матеріал та зацікавити, особливо покоління, яке не пам’ятає часів без інтернету.

З метою формування навичок медіаграмотності 17 лютого 2022 року у Чернігівському колегіумі №11 провели уроки, на яких учителі  навчали здобувачів освіти критично сприймати інформацію, протидіяти маніпуляціям, усвідомлювати цінність високоякісної інформації в контексті шкільної освіти:

-колегіїсти 11-А класу (учитель Кравченко Любов Іванівна) на уроці української мови добирали інформацію з доступних джерел «Сьогодення нашої країни. Духовності нації», навчалися критично мислити: вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень;

-учні 11-В класу (учитель Тищенко Тетяна Петрівна) провели урок  «Допис дискусійного характеру «Безпека в соцмережах: на що звернути увагу»,  на якому була гра «БІНГО», а також колегіїсти знаходили біополе кожного учасника, звертали  увагу, які є джерела інформації, складали та малювали  екант-сторінку «Як поширюється інформація»;

-на уроках мистецтва (учитель Борова Людмила Миколаївна) учні 11-х класів розглянули тему «Телебачення. Маніпуляції на телебаченні», на яких синтезували, оцінювали інформацію з будь-яких джерел, бачили проблеми, ставили запитання, висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;

-учні 10-В класу  (учитель Кухаренко Алла Володимирівна) застосували інтерактивне середовище для навчання на уроці інформатики, формували уміння робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його;

-для колегіїстів 8-В та 8-Г класів Сташевська Вікторія Олександрівна провела уроки з медіаграмотності «Довіряй, але перевіряй. Визначення фейків, фактів, суджень»;

-молодші школярі 2–3-х класів  (учитель Левкович Аліна Олександрівна) формували критичне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, навчалися інформаційній безпеці під час роботи з інтернетом;

-проведено годину спілкування в 5- А класі «Основи медіаграмотності» (учитель Рибалко Т.Л.).