РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Міністерство освіти і науки України
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Чернігівська гімназія №11: "Скажемо булінгу: «Ні!»"
Булінг у сьогоднішньому суспільстві– це проблема, з якою може зіткнутися кожен, тому важливо об’єднатися, щоб створити середовище, де всім буде безпечно та комфортно. Важливо говорити про булінг відкрито, не боятися висловлюватися. У Чернігівській гімназії №11 під час традиційного тижня «Стоп, булінг!» провели ряд заходів, спрямованих на протидію булінгу, адаптуючи їх під потреби початкових і старших класів. Класними керівниками було проведено години спілкування, бесіди з профілактики булінгу (цькування) в закладі освіти. Практичним психологом було проведено семінар для вчителів «Вплив булінгу на психічне здоров’я дитини». У школі для протидії булінгу ми ввели підхід «рівний - рівному», де ключову роль у просвітницькій роботі взяли на себе старшокласники зі шкільної служби порозуміння. Ця ініціатива допомагає ефективніше працювати з питанням булінгу, оскільки підлітки частіше відкриті до обговорення з ровесниками, ніж із дорослими. Для початкової школи були організовані інтерактивні заняття "Скажемо булінгу: «Ні!»", де молодші учні через ігри, творчі вправи та історії вчилися розуміти емоції свої та інших, цінувати дружбу й підтримку. З дітьми працював шкільний психолог, пояснюючи, що таке булінг і як важливо звертатися до дорослих, якщо виникає конфлікт чи неприємна ситуація. У старшій школі учні зі Служби порозуміння, розглядали реальні ситуації конфліктів, вчилися розпізнавати булінг і досліджували, як можна його зупинити. На таких заняттях старшокласники не лише ділилися знаннями, але й обговорювали стратегії, як реагувати на булінг: як підтримувати тих, хто зазнає утисків, і як ставати на їхній бік, навіть якщо ситуація здається незручною або складною. Завдяки цьому учні отримали можливість розібратися, як діяти, коли вони самі стикаються з агресією, та зрозуміли, що звернення за допомогою – це сильний і правильний крок. Такий підхід до протидії булінгу дозволяє не лише зменшити кількість конфліктів, але й формувати культуру довіри та підтримки, де кожен учень може відчувати себе у безпеці.
- Опубліковано: 6-11-2024, 15:08
| - Автор: Відділ_розвитку_освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 21
|