РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (46)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)
Чернігівська гімназія №11: "Скажемо булінгу: «Ні!»"
Булінг у сьогоднішньому суспільстві– це проблема, з якою може зіткнутися кожен, тому важливо об’єднатися, щоб створити середовище, де всім буде безпечно та комфортно. Важливо говорити про булінг відкрито, не боятися висловлюватися. У Чернігівській гімназії №11 під час традиційного тижня «Стоп, булінг!» провели ряд заходів, спрямованих на протидію булінгу, адаптуючи їх під потреби початкових і старших класів. Класними керівниками було проведено години спілкування, бесіди з профілактики булінгу (цькування) в закладі освіти. Практичним психологом було проведено семінар для вчителів «Вплив булінгу на психічне здоров’я дитини». У школі для протидії булінгу ми ввели підхід «рівний - рівному», де ключову роль у просвітницькій роботі взяли на себе старшокласники зі шкільної служби порозуміння. Ця ініціатива допомагає ефективніше працювати з питанням булінгу, оскільки підлітки частіше відкриті до обговорення з ровесниками, ніж із дорослими. Для початкової школи були організовані інтерактивні заняття "Скажемо булінгу: «Ні!»", де молодші учні через ігри, творчі вправи та історії вчилися розуміти емоції свої та інших, цінувати дружбу й підтримку. З дітьми працював шкільний психолог, пояснюючи, що таке булінг і як важливо звертатися до дорослих, якщо виникає конфлікт чи неприємна ситуація. У старшій школі учні зі Служби порозуміння, розглядали реальні ситуації конфліктів, вчилися розпізнавати булінг і досліджували, як можна його зупинити. На таких заняттях старшокласники не лише ділилися знаннями, але й обговорювали стратегії, як реагувати на булінг: як підтримувати тих, хто зазнає утисків, і як ставати на їхній бік, навіть якщо ситуація здається незручною або складною. Завдяки цьому учні отримали можливість розібратися, як діяти, коли вони самі стикаються з агресією, та зрозуміли, що звернення за допомогою – це сильний і правильний крок. Такий підхід до протидії булінгу дозволяє не лише зменшити кількість конфліктів, але й формувати культуру довіри та підтримки, де кожен учень може відчувати себе у безпеці.  
Чернігівська гімназія №11: "Скажемо булінгу: «Ні!»"

Чернігівська гімназія №11: "Скажемо булінгу: «Ні!»"