РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Липень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

АРХИВ
Липень 2025 (8)
Червень 2025 (55)
Травень 2025 (65)
Квітень 2025 (77)
Березень 2025 (80)
Лютий 2025 (101)

ЗДО №60: Тиждень відкритих дверейЗДО №60: Тиждень відкритих дверей

"Впізнаєте? Це – наші діти!", - під таким гаслом  в ЗДО № 60 пройшов Тиждень відкритих дверей.

Взагалі, Дні відкритих дверей – найвідкритіша, найпрозоріша та найдієвіша форма  педагогічної просвіти батьків, яка збагачує  і батьків,  і педагогів досвідом виховання та навчання дітей. На цьому тижні педагоги нашого закладу ділилися досвідом та секретами з батьками щодо розвитку логіко – математичної компетентності малюків.  А виявилося – секрет  простий: дітей треба заохочувати до математики у грі. Вихователі продемонстрували батькам сучасні підходи, які вони використовують в даному напрямку. Педагогами закладу було продемонстровано технологію, яку активно почали  впроваджувати  в роботу з дітьми - «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку» Лариси Зайцевої. А ще  наші  батьки мали змогу не тільки ознайомитись з  кольоровими паличками Кюїзенера, логічними блоками Дьєнеша, коректурними таблицями Н.Гавриш, а й самим погратися з ними.

 

Осінні канікули в Чернігівській гімназії № 2

Осінні канікули в Чернігівській гімназії № 2

Ось і промайнули осінні канікули, під час яких наші учні мали можливість не лише відпочити, а й пізнати нове! Школярі Чернігівської гімназії № 2 відвідали Антонієві печери, дбали про ментальне й фізичне здоров'я, святкували Гелловін на український лад, ходили до кінотеатру й боулінгу, брали участь у фотомарафоні та патріотичних майстеркласах, побували у планетарії та астрофізичній обсерваторії.  

Проєкт «Лагідна українізація» у Чернігівській гімназії № 2

У межах проєкту #Лагідна_Українізація_від_Чернігівської_гімназії_2, який розширює свої кордони, відбувся тренінг для наших педагогів під назвою «Не такий страшний правопис...». Учителі мали чудову можливість детально ознайомитися з основними змінами українського правопису-2019, розібратися у складних моментах і здобути практичні навички для застосування нових правил під час навчального процесу. Завдяки інтерактивним завданням та обговоренням ми разом довели, що правопис — це не лише норми, а й жива мова, яка постійно розвивається і вдосконалюється! Віримо, що ці знання допоможуть нашим учням краще оволодіти українською мовою та пишатися її багатством і сучасними змінами!  

У Чернігівській гімназії №11 провели перший етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

У Чернігівській гімназії №11 провели перший етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

Щорічно учні Чернігівської гімназії №11 беруть участь у Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика, мета якого – піднесення престижу української мови, забезпечення її всебічного розвитку і функціонування в усіх сферах суспільного життя. У закладі освіти відбулася церемонія відкриття першого етапу ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Гімназистам запропонували ряд завдань, із якими вони гідно справилися. Переможці І (гімназійного) етапу будуть представляти наш заклад освіти на міському рівні. Бажаємо їм сили та удачі!

Мобільна еко – лабораторія в КЗ «ЗДО №60»

Мобільна еко – лабораторія в КЗ «ЗДО №60»

Вже декілька років поспіль з метою популярізації різноманітних сучасних підходів до форм екологічної освіти дошкільнят в нашому закладі працює екологічна стежина. Атехнологія експериментально – дослідницької діяльності, яку впроваджують педагоги ЗДО № 60 є найефективнішою і найперспективнішою пізнавальною формою спілкування дітей з природою.

Еко-десант в Чернігівській гімназії №11

З приходом осені та початком листопаду саме час потурбуватися про чистоту довкілля. В Чернігівській гімназії №11 відбувся екологічний десант з прибирання території закладу освіти і прилеглоі території. До нього долучилися адміністрація, вчителі та учні 5-9 класів, технічний персонал. Це було не лише корисно для нашої гімназії, а й вчило всіх відповідально та дбайливо ставитися до оточуючого середовища. Дякуємо всім, хто береже природу і дбає про чистоту довкілля!

ЗДО 57: Кольоровий тиждень

«Кольоровий тиждень» - це весела гра, яскраві враження, позитивні емоції та насичена пізнавальна діяльність. Вчимося тримати фасон (дрес-код) згідно кольору дня, помічати певний колір де завгодно, підбирати кольорові слова, складати речення, малювати, ліпити.І так весь тиждень! І ось наша історія кольорового тижня ДАЛІ 
 

Чернігівська гімназія №11: Осінні канікули – із користю

Чернігівська гімназія №11: Осінні канікули – із користю

Учителі Чернігівської гімназії №11 постійно працюють над своїм професійним рівнем, удосконалюють педагогічну майстерність, підвищують кваліфікацію: опановують нові та вдосконалюють раніше набуті компетентності в межах своєї професійної діяльності. Так на осінніх канікулах відбулися засідання педагогічної ради «Формування здорового способу життя на уроках з фізичної культури, основ здоров’я, курсу «Здоров’я, безпека та добробут», психолого-педагогічний семінар «Успішна соціалізація дитини в колективі однолітків». Проведені засідання науково-методичної рада закладу освіти, школи молодого вчителя, інструктивно-методична нарада, де вчителі мали змогу обговорити ряд питань, а саме: «Якісна освіта – основа конкурентного потенціалу країни (інструменти оцінювання якості освітньої діяльності)», «Інклюзивна освіта: сутність, завдання, принципи», «Розвиток твердих і м’яких навичок – ключ до успіху в майбутньому», «Інструменти виявлення та подолання навчальних втрат», «Стратегії та технології проведення уроків у дистанційному та змішаному форматах», «Мотивація здобувачів освіти: 5-крокова модель похвали», «Формування інклюзивної компетентності у вчителя – здатності працювати з дітьми з особливими освітніми проблемами», «STEM-освіта: низка курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування», «10 правил, як працювати з академічною доброчесністю в закладі освіти», «Кроки та поради для розвитку м’яких навичок у дітей».