РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Липень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

АРХИВ
Липень 2025 (10)
Червень 2025 (55)
Травень 2025 (65)
Квітень 2025 (77)
Березень 2025 (80)
Лютий 2025 (101)

Реалізація дослідницького проекту"Метеостанція в дитсадку"в ЗДО№74

Від  народження  дитина прагне пізнати все. що її оточує. Ми хочемо бачити наших вихованців такими, що вміють і хочуть пізнавати  світ. А розуміючи те, що спостереження за погодою – доступна дошкільнятам пізнавально-дослідницька діяльність, що розвиває розумові здібності, спостережливість, допитливість, уміння порівнювати, аналізувати, робити припущення й висновки. крім того, викликає у дітей неабиякий інтерес, мотивує до пізнання та виховує ціннісне ставлення до природи.  педагоги –практики, облаштували  на території дитсадка метеомайданчик.

Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти випускник дитсадка повинен мати елементарні уявлення про природні явища на планеті Земля та сезонні зміни в природі, розуміти їх взаємозв’язки та вплив на рослин , тварин, життєдіяльність людей, уміти фіксувати спостереження в календарях погоди і природи. Ці завдання серед інших визначені освітньою лінією «Дитина у природньому довкіллі». Для їх реалізації педагоги дошкільного закладу в рамках дослідницького проекту  залучають дітей до  пізнавально- дослідницької діяльності на створеному  метеомайданчику.

ДЕНЬ ПАЛЕОНТОЛОГА У ДНЗ №21

Цього року вихованці «Дзвіночка» продовжили опановувати складну, але таку цікаву науку палеонтологію. Малюки побували справжніми археологами і палеонтологами, дослідниками тварин давніх часів, зробили цікаві відкриття, працювали в дружній команді, відшукали рештки праісторичних ящурів та змогли приручити справжнього динозавра.

Нетрадиційне обладнання для ігор з водою та піском діточок ДНЗ 10

„Вмійте щодня відкривати перед
дитиною щось нове, і відкривати
так, щоб навколишній світ заграв
перед нею всіма барвами веселки.
Завжди залишайте щось недоказане,
щоб дитині не раз хотілося повернутися
до того, про що вона дізналася”

В.Сухомлинський

Педагоги ДНЗ 10 власноруч створили нетрадиційне обладнання для гри з піском і водою, адже пісок і вода найулюбленіші матеріали дітлахів.

Літо час походів та мандрівок. У рамках табору "Мандрівник" гуртківці КПЗО "Чернігівський центр дитячо-юнацького туризму, краєзнавства та військово-патріотичного виховання" здійснили незабутній багатоденний похід ІІ ступеня складності Чернігівською областю за маршрутом: м. Чернігів - с. Вишеньки - с. Розльоти - с.Радичів - с.Мезин - с. Кудлаївка- с. Путивськ (Крейдяний кар'єр) - м. Новгород-Сіверський - м.Чернігів.
У поході гуртківці ознайомлювалися з архітектурними, археологічними, екологічними пам'ятками області, милувались мальовничими кручами над Десною, вивчали рослинний і тваринний світ Мезинського НПП, виконували завдання, активно відпочивали, відвідали місто легендарного князя Ігоря Святославовича - Новгород- Сіверський.

ДЕНЬ ПІДВОДНОГО ЦАРСТВА У ДНЗ №21 "ДЗВІНОЧОК"

Водна стихія і захоплюючий світ морських мешканців виявилися цікавими і корисними для малюків. Діти здійснили подорож по «Зеленому морю», де їх чекали пригоди: шторм з бульбашками, випробування Нептуна, зустріч з медузами і справжньою русалкою. На Острові Крабів малюки шукали скарби, а далі годували акул. А ще пірнали на морське дно і спостерігали за рибами в ілюмінаторі.

В ЗДО №35 – День улюбленої іграшки!

Що розважає і донечку, й сина?

Іграшка! Скаже вам кожна дитина.

Іграшку можна собі змайструвати,
Іграшці можна про все розказати.
Друг засмутився, то друга потіш,
Гратися разом завжди веселіш.

 (вірш Н.Карпенки)

Презентація еколого-освітньої стежки СЗОШ№2  "Зелені легені нашої школи"

17.06.2021р. на базі СЗОШ№2 учениця 8-в класу Журавель Катерина, член МАН,  переможниця обласного етапу конкурсу-захисту науково-дослідних робіт, учасниця всеукраїнського етапу, разом з вчителем географії  Черевко А.В., викладачем кафедри екології та охорони природи НУЧК ім. Т. Г. Шевченка Яковенко О.І., директором школи Горнюк Н.М. презентували еколого-освітню стежку СЗОШ№2 "Зелені легені нашої школи" для учнів 8-х класів та студентів НУЧК ім. Т.Г. Шевченка. Почесною гостею була доцент кафедри екології та охорони природи Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка Потоцька С.О.. 

Щиро дякуємо за зелені подарунки в якості лікарських рослин та СЕРТИФІКАТ від Чернігівської обласної організації Українського товаривства охорони природи, який засвідчує, що на території СЗОШ№2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов у рамках проведеної екологічної акції "Зелені легені міста", здобувачами загальної середньої освіти створено еколого-освітню стежку " Зелені легені нашої школи" ( 2021р.)

Обговорені перспективи співпраці з кафедрою екології та охорони природи НУЧК ім. Т.Г.Шевченка, Товаривством охорони природи.

Конкурсна комісія визначилася з кандидатурою на посаду директора школи №36

Відбулася третя частина захистів перспективних планів у конкурсі на заміщення вакантних посад директорів чернігівських шкіл. 17 червня за результатом конкурсу визначений кандидат, якого комісія рекомендуватиме на посаду директора загальноосвітньої школи І ступеня № 36.

Школу продовжить очолювати її нинішній директор Ображей Ольга Михайлівна.

На посаду директора навчально – реабілітаційного центру № 1 Чернігівської міської ради комісія рекомендуватиме оголосити новий конкурс.

День відкриттівДень відкриттів

Як цікаво малечі відкривати навколишній світ!

День відкриттів пройшов в дошкільному навчальному  закладі №53, центр Софії Русової.

Літній  День художника в ЗДО № 74

     Розуміючи те, що інтегрований підхід до  освіти є на сьогоднішній день  ключовим у Концепції Нової  української школи та в роботі сучасних дитячих садків,   у практиці роботи  дошкільного  закладу  є систематичне проведення  тематичних днів, як  однієї з форм реалізації міжпредметної інтеграції.  Ідеєю  тематичного дня «Услід за веселкою» (День  художника) було максимальне занурення  дітей в тему, яка дозволяє об’єднати їх в спільній діяльності. Цікаві, пізнавальні  і змістовні види діяльності: спостереження, ігри, пізнавальні бесіди, експериментування, проектна і  безпосередньо образотворча діяльність дали дітям необмежений простір для  вільного вибору творчої діяльності, яка найбільше подобається, для формування  практичних дій та  основних навичок, для вираження своїх почуттів і думок.  Весь педагогічний колектив  забезпечив   дітям можливість  створити власні та колективні  шедеври, адже ми добре розуміємо, що саме в дошкільному віці розкриваються майбутні таланти.