РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Грудень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

АРХИВ
Грудень 2025 (29)
Листопад 2025 (27)
Жовтень 2025 (35)
Вересень 2025 (32)
Серпень 2025 (21)
Липень 2025 (14)

День пам’яті Героїв Небесної Сотні в ЗЗСО № 5

До Дня Героїв Небесної Сотні в ЗЗСО № 5 проведені години спілкування «Вони тримають небеса», мета яких – увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні, вшанування подвигу учасників Революції Гідності та виховання в учнів почуття патріотизму і гордості за свою державу. Здобувачі освіти 11-А класу вшанували пам’ять Героїв поклавши квіти на меморіал Небесної Сотні. Україна оплакує своїх героїв, а пролита кров зобов’язує кожного усвідомити відповідальність за долю країни, за її майбутнє. Пам'ять зобов’язує нас не забувати подвиг Героїв Небесної Сотні.

Пам'ять Героїв Небесної Сотні вшанували в ЗОШ №24

20 лютого в Україні на державному рівні вшановують День пам’яті Героїв Небесної Сотні, згадуючи найтрагічніші дні масових розстрілів протестувальників під час Революції Гідності 2013–2014 років. Пам'ятний день встановлено указом Президента України 11 лютого 2015 року з метою увічнення великої людської, громадянської і національної відваги та самовідданості, сили духу і стійкості громадян, завдяки яким змінено хід історії нашої держави, гідного вшанування подвигу Героїв Небесної Сотні. У Чернігівській загальноосвітній школі І - ІІІ ст. № 24 були проведені виховні години та конкурс малюнків.

Відзначення Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні в ЗОШ № 4

Ніколи не зітруться у пам’яті події зими 2014 року, вони перевернули свідомість багатьох людей, показали, що українці – нація, гідна кращого майбутнього.

На честь вшанування Героїв Небесної Сотні 18.02 в нашій школі відбулася виховна година «Урок миру, добра та злагоди». Учні ознайомились з перебігом Революції Гідності та переглянули тематичний документальний фільм.

На заході були присутні учні 7 класу, які  переглянули цикл відеосюжетів про ті страшні події на Майдані. Хвилиною мовчання присутні вшанували пам’ять загиблих.      

Назва закладу освіти: Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Чернігівської міської ради Чернігівської області.

Вакантні посади: інженер-електронік - 0,5 ставки, тимчасова вакансія.
Адреса закладу освіти: м. Чернігів, вул Гетьмана Полуботка, 14, тел. 676-332.

Мультстудія доброти в ДНЗ №70

Робота мультстудії доброти з практичним психологом ДНЗ №70 В. Чалюк, перегляд та обговорення мультфільму «Жив собі чорний кіт».

18 лютого у 25 школі проведено позапланове тренування на випадок надзвичайної ситуації.  Почувши сигнал "Увага всім!" всі учасники освітнього процесу рухалися згідно заздалегідь розробленим маршрутам, діяли відповідно відпрацьованих алгоритмів дій у випадку НС. Було продемонстровано  злагоджені дії усіх учасників освітнього процесу.

Позапланове тренування на випадок НС у ЗОШ І ступеня № 25Позапланове тренування на випадок НС у ЗОШ І ступеня № 25Позапланове тренування на випадок НС у ЗОШ І ступеня № 25

День капців у 25 школіДень капців у 25 школі

У рамках тижня англійської мови 18 лютого в школі 25 було оголошено Slippers Day - День Капців, який приніс багато задоволення учням та педагогам школи, спонукав вивчати традиції та культуру Англії.

Уроки медіаграмотності в колегіумі №11Уроки медіаграмотності в колегіумі №11Уроки медіаграмотності в колегіумі №11

Президент України Володимир Зеленський під час Всеукраїнського форуму «Україна 30. Культура, медіа, туризм» звернув увагу на необхідність проведення уроків медіаграмотності в закладах освіти для розвитку свідомого та критичного ставлення до інформації, що отримуємо з різних джерел.

Уміння правильно користуватися медіа стає у пригоді в освітньому процесі, адже використання медіаресурсів під час навчання допомагає наочно пояснити матеріал та зацікавити, особливо покоління, яке не пам’ятає часів без інтернету.

З метою формування навичок медіаграмотності 17 лютого 2022 року у Чернігівському колегіумі №11 провели уроки, на яких учителі  навчали здобувачів освіти критично сприймати інформацію, протидіяти маніпуляціям, усвідомлювати цінність високоякісної інформації в контексті шкільної освіти:

-колегіїсти 11-А класу (учитель Кравченко Любов Іванівна) на уроці української мови добирали інформацію з доступних джерел «Сьогодення нашої країни. Духовності нації», навчалися критично мислити: вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень;

-учні 11-В класу (учитель Тищенко Тетяна Петрівна) провели урок  «Допис дискусійного характеру «Безпека в соцмережах: на що звернути увагу»,  на якому була гра «БІНГО», а також колегіїсти знаходили біополе кожного учасника, звертали  увагу, які є джерела інформації, складали та малювали  екант-сторінку «Як поширюється інформація»;

-на уроках мистецтва (учитель Борова Людмила Миколаївна) учні 11-х класів розглянули тему «Телебачення. Маніпуляції на телебаченні», на яких синтезували, оцінювали інформацію з будь-яких джерел, бачили проблеми, ставили запитання, висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;

-учні 10-В класу  (учитель Кухаренко Алла Володимирівна) застосували інтерактивне середовище для навчання на уроці інформатики, формували уміння робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його;

-для колегіїстів 8-В та 8-Г класів Сташевська Вікторія Олександрівна провела уроки з медіаграмотності «Довіряй, але перевіряй. Визначення фейків, фактів, суджень»;

-молодші школярі 2–3-х класів  (учитель Левкович Аліна Олександрівна) формували критичне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, навчалися інформаційній безпеці під час роботи з інтернетом;

-проведено годину спілкування в 5- А класі «Основи медіаграмотності» (учитель Рибалко Т.Л.).

У світі, яким керує інформація, дитина мусить вміти її критично оцінювати, знати, яким джерелам можна довіряти, що таке фейкові новини та як захиститися від маніпуляцій. Сучасні діти мають справу з інформаційним простором з найменшого віку (через ґаджети, телебачення, зовнішню рекламу тощо). Тому вони повинні знати, що таке медіаграмотність уже в початковій школі.
З метою навчити здобувачів освіти критично сприймати інформацію, протидіяти маніпуляціям, педагоги Чернігівського ліцею №22 провели уроки медіаграмотності.

Педагоги Чернігівського ліцею №22 провели уроки медіаграмотностіПедагоги Чернігівського ліцею №22 провели уроки медіаграмотностіПедагоги Чернігівського ліцею №22 провели уроки медіаграмотності

Єдиний урок медіаграмотності в ліцеї №15

17 лютого 2022 року в ліцеї №15 у рамках Єдиного уроку медіаграмотності були проведені тренувальні заняття на теми «Радіо: інформування та маніпуляції», «Інформаційні війни: як урятуватися від пропаганди або чому вдається маніпулювати суспільною свідомістю», «Мистецтво переконання», «Спрощення, перекручування, дезінформація – як не загубитися». У ході інфомедійних уроків учні ідентифікували й описували різні стереотипи в медіатекстах, провели аналіз та інтерпретацію медіатекстів та візуалізованої пропаганди з погляду аудиторій, що належать до різних культур, віку, освітніх і соціальних рівнів, визначали факти й судження.
Під час підготовки до єдиного уроку медіаграмотності вчителі використовували посібники Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр», навчальні матеріали з медіаграмотності від IREX та АУП, що є у відкритому доступі, та власні методичні доробки.