РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Квітень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

АРХИВ
Квітень 2025 (36)
Березень 2025 (80)
Лютий 2025 (101)
Січень 2025 (90)
Грудень 2024 (113)
Листопад 2024 (116)

Фестиваль  зимової казки в ЗДО № 74

Доброю традицією дошкільного закладу  №74  стало проведення  кожного місяця   тематичного Дня казки. Особливої уваги заслуговує  театральна діяльність  гуртківців, а саме  гуртка «В гостях у казки» під керівництвом музичного керівника І.В.Янушкевич, які презентували  казку «Пригоди Сніговичка». Як кажуть в народі: «Щоб дійшло до серця - треба пропустити через душу» і як говорив  Великий Педагог В.Сухомлинський

«Казка, фантазія — це ключик, за допомогою якого можна відкрити… джерело думки і слова… Без казки, без гри уява дитина не може жити… Казка — це, образно кажучи, свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки й мови. Завдяки казці дитина пізнає світ не лише розумом, а й серцем.»Тому  наш педагогічний колектив  працює над проблемою формування у вихованців основ цілісного наукового і водночас гуманістичного світобачення засобами  казки і через казку.

Скільки  ж радості, скільки здивування і відкриттів подарували  наші талановиті вихователі дітям через казку і засобами казки!

І, справді, без душі і помислів високих немає шляху від серця до серця.

Ось  вони – незабутні хвилини щастя, коли діти радіють, співпереживають,  отримують яскраві емоції…

Стрітення в ЗДО № 1

Після тривалої зими з особливою радістю усі чекають приходу весни. З настанням Стрітення, дітлахи старших груп провели Зимоньку та зустріли Весноньку. Саме у дружньому колі, за веселими розвагами і дотепними жартами вирішувалось важливе стратегічне питання: хто ж господарюватиме до кінця місяця? Свято подарувало гарний настрій, незабутні враження, задоволення дітям та яскраві фотографії на згадку.

Свято Стрітення в ЗДО №56

Сьогодні  в нашому садочку

Зима з Весною зустрічались.

Сперечались і змагались!

Все ж таки порозумілись

та нарешті подружились!

Стрітення святкували в ДНЗ №77Стрітення святкували в ДНЗ №77

СТРІТЕННЯ! Величне, народне свято, яке сповнене радості і позитивних емоцій!

Сьогодні в Чернігівському дошкільному навчальному закладі №77 «Дельфін».

Чернігівської міської ради Чернігівської області діти старших груп були активними учасниками дійства «Весноньку стрічаємо, Зиму - проводжаємо!» Всім було весело, радісно, емоційно! ВЕСНА – «перемогла»!

Назва закладу: Чернігівський дошкільний навчальний заклад №77 «Дельфін» Чернігівської міської ради Чернігівської області.

Вакантна посада: вихователь – 0,9 ставки (на час відсутності основного працівника).

Адреса закладу: м. Чернігів, вул. Захисників України, 15, тел. 3-70-80.

Тиждень БЖД в ЗДО №56

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності є основою для формування у дошкільників навичок безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях. Педагогами  закладу були організовані та проведені цікаві та різноманітні заходи з дошкільниками. Діти старшої групи №6 провели гру-тренінг «Небезпечна знахідка», а діти старшої групи №1 досліджували таємниці вогню.  Діти середньої групи №2 обіграли казку «Червона Шапочка» по-новому, де Вовк подружився з Червоною Шапочкою. Малята молодшої групи №5 створили малюнок  за твором «Кицькин дім» нетрадиційною технікою зображення та колаж небезпечних предметів у побуті.

Семінар музичних керівників в ДНЗ №45

10 лютого Чернігівський ДНЗ №45 «Веселка» запросив на зустріч музичних керівників закладів дошкільної освіти міста «Під звуки музичні навчимось літати. Гармонію світу почуть».

Діана Пантелієнко, музичний керівник вищої кваліфікаційної категорії, поділилася досвідом роботи з теми «Використання елементів STREAM-освіти в музичній діяльності дошкільників». Ця тема дуже актуальна у наш високотехнологічний час. На музичних заняттях можна провести експерименти, щоб діти дізналися, як утворюється та поширюється звук, що відбувається в організмі людини, коли вона говорить чи співає,  як зробити звук гучнішим, яким чином можна видобувати звук на музичних інструментах і чому вони поділяються на групи.

Музичні керівники Наталія Рапацька та Діана Пантелієнко підняли дуже важливу тему – створення команди музичних керівників в закладі освіти, адже ефект від спільної роботи команди якісно перевищує ефект від роботи окремих людей. У творчій співпраці музикантів створюються цікаві розробки занять,сценарії, складаються пісні, музичні казки!

Найбільше люблять та чекають цей чудовий, зимовий час діти. Адже зима приносить нам не тільки морози, але й веселі ігри з дітьми на свіжому повітрі.

Діти майстерно можуть перетворити білу, пухку купу снігу на креативну фігуру.

Ось такі шедеври дитячої зимової творчості у нас вийшли!

Засідання професійної спільноти віхователів груп раннього віку міста на базі ЗДО №4 "Калинонька"Засідання професійної спільноти віхователів груп раннього віку міста на базі ЗДО №4 "Калинонька"

08 лютого заклад дошкільної освіти №4 “Калинонька”, центр розвитку дитини, Чернігівської міської ради гостинно приймав вихователів груп раннього віку з дошкільних закладів міста.
Перше засідання професійної спільноти було присвячене ролі вихователя при формуванні ключових компетентностей у дітей на ранніх етапах дитинства.
Вихователь Кобища Світлана Вікторівна (кваліфікаційна категорія “спеціаліст вищої категорії”, педагогічне звання “вихователь-методист”) поділилась з колегами професійними секретами партнерської взаємодії з малюками, особливостями впровадження технології STREAM-освіти у роботу з дітьми раннього віку та власним баченням місця і ролі інтегрованих дидактичних посібників у системі роботи за цією технологією.
Гості, в свою чергу, поділились цікавими ідеями, реалізованими у різноманітних посібниках, представлених на виставці.
Під час живого спілкування у колі з консультантом центру професійного розвитку педагогічних працівників ЧМР Кутеньовою Наталією Борисівною та керівником професійної спільноти Заєць Вірою Іванівною педагоги також обговорили роль вихователів груп раннього віку у створенні іміджу закладу дошкільної освіти, особливості сучасних малюків та вектори взаємодії з родинами.