РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
В стінах Чернігівської спеціальної школи №1, були проведені заняття з арт-терапії, в рамках програми (CLEAR) – це програма реагування на гуманітарні потреби в Україні, яку впроваджує Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансує Бюро гуманітарної допомоги Агентства США з міжнародного розвитку (USAID's Bureau for Humanitarian Assistance). Загальна мета програми – задовольнити нагальні потреби людей, які постраждали від війни, водночас підтримуючи місцеві громади у здійсненні їхніх власних заходів реагування. Під час занять вихованці школи ознайомилися з різними арт-терапевтичними методиками: ізотерапією, казкотерапією, опанували контент «Майстерня Сезам», ліпили з повітряного пластиліну, розмальовували шопери текстильними акриловими фарбами. Заходи організовано у співпраці з ГО «Чернігів Європейський». Арт-терапевтичні заходи було проведено представницею ГО «Чернігів Європейський», доцентом кафедри соціальної роботи НУ «Чернігівська політехніка» Аллою Мекшун. Дякуємо Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та американському народу за підтримку в такий складний час!
- Опубліковано: 25-10-2024, 13:26
| - Автор: Відділ_розвитку_освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 31
|